You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Staedter Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

C Koerbchen

Unregistered

1

Sunday, February 2nd 2014, 9:29pm

Werbung

Hier mein derzeit liebster Werbespot :)

berlin

Ewiger Schwadlappen

• Send private message

2

Sunday, February 2nd 2014, 11:05pm

berlin

Ewiger Schwadlappen

• Send private message

3

Sunday, February 2nd 2014, 11:15pm

berlin

Ewiger Schwadlappen

• Send private message

4

Sunday, February 2nd 2014, 11:23pm

Klaus

Unregistered

5

Monday, February 3rd 2014, 11:55am

Werbung kann auch ganz schön ekelig sein! Zum Beispiel wenn man es sich mit dem Butterbrötchen oder der ersten Tüte Chips vor'm Fernseher gemütlich gemacht hat und es wird ein Mittel beworben gegen Scheidenpilz! oder Fußpilz!!! Dann krieg ich immer so ein pelziges Gefühl im Mund, aber erstaunlicherweise bisher noch keinen Spontanherpes, ohne dass daran ein Virus beteiligt wäre. Muss das denn sein?

In China hingegen, ist es verboten während der allgemein üblichen Essenszeiten Werbung für Hämhorridensalbe zu zeigen. Das finde ich sehr nett!

[img]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7Xeo3Ubbd6oh1_nf2cjooRPvZqvoE_38xL00VVTLs0hf5C_gRWyJvSSA[/img]

Quelle des Bildes und was zu Lesen.

Counter:

Hits today: 12,286 | Hits yesterday: 6,314 | Hits record: 93,775 | Hits total: 9,529,910 | Clicks avarage: 8,937.33